LifeFree.pl

Puke Management - Zarządzanie rzygiem

Słuchajcie, jesteście pierwsi, którzy się o tym dowiedzą! Właśnie wymyśliłam rewolucyjną, jeszcze nie opatentowaną metodę, o chwytliwej nazwie „Puke Management - Zarządzanie rzygiem”.
Katarzyna Lessmann Czardybon
Katarzyna Lessmann Czardybon

Przede mną świetlana przyszłość. Opatentuję, wydam książkę-poradnik, będę sławna i będę robić TEDex’y. Będę robić prelekcje po polsku, po rosyjsku, po niemiecku i angielsku, no nie żartuję. Międzynarodowa kariera. Będę jeździć po świecie, bo będą mnie zapraszać. I będę miała zrobione paznokcie i jakieś zaje&&ste buty. Czujecie to?

Procedura ma kilka kroków i trzeba ich bezwzględnie przestrzegać, bo inaczej jest to jakaś mierna podróbka, ad hoc, bez patentu.

  1.  Pierwszym krokiem jest akceptacja. Musisz sobie spojrzeć prosto w twarzy i przyznać samemu/samej sobie: tak, też tak mam, czas coś z tym zrobić! Rzygać mi się chce.
  2.  Jak już to uznasz i dopuścisz i przestaniesz udawać, że Ciebie Cię to nie dotyczy (bo przecież jesteś zmotywowana/-y i chętna/-y do pracy i tak naprawdę, to chyba inni tak mają, ci co mają syndrom wypalenia zawodowego i przegrali życie), warto przywołać pamięcią ten moment, kiedy ten stan ostatni raz miał u Ciebie miejsce.
  3. Kolejny etap pracy według tej metody, przynosi rewelacyjne efekty. Może się nawet zdarzyć, że świadomie, tu i teraz, zupełnie spontanicznie, podczas wykonywania jakiejś czynności w pracy lub w domu, poczujesz, że się zbliża. Tak, to wielki przełom w pracy z ciałem, nazywany również Świadomością Przepełnienia Czary Goryczy.
  4.  I teraz kluczowy moment. Stoisz przed decyzją: przełknąć i pracować dalej, jak gdyby nigdy nic. I najlepiej zupełnie nie dać innym po sobie poznać, że zielenieje Ci twarz. Albo poddać się temu i puścić.
  5.  Jeśli wybierasz bramkę numer dwa, przede wszystkim przerwij. Przestań robić to, co robisz. Weź głębszy oddech. Dokończysz w innym czasie, albo i nie.
  6.  Następnie możesz postępować na 2 sposoby: Można powiedzieć do siebie w myślach, lub na głos. I teraz w zależności od tego, kto będzie Twoim interlokutorem: „Chyba mam po kokardki” lub/i „ Zaraz rzygnę”.

 

Poczuj to w sobie. Skontaktuj się ze swoimi potrzebami. Opowiedz o tym przyjaciółce. Jak już wykonasz te kroki od 1 do 6 zastanów się na spokojnie, co z tym dalej zrobić. Poszukaj przyczyn, alergenów. Co Ci nie służy, co ograniczyć w diecie/ w pracy, z czego zrezygnować, aby usprawnić „trawienie”?


Fotografia na stronie głównej: Bansky.

 

 

Holistyczna Szkoła Trenerów

Tagi

Ludzie

Katarzyna Lessmann Czardybon

Katarzyna Lessmann Czardybon

Trener
Z wykształcenia filolożka i tłumaczka. Ukończyła rusycystykę na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Studiowała również filologię germańską na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Przyjmij. Nie odrzucaj.

Przyjmij. Nie odrzucaj.

Rozwój
wtorek, 02 czerwca 2020, 10:27
Jak radzić sobie z tym, co zapisało ciało? Jak przyjąć to, co było tak trudne, że musiało zostać zepchnięte? I jaki jest w ogóle sens wsłuchiwania się w to, co ciało mówi?

Zobacz również

Twój Wewnętrzny Głos
Rozwój
piątek, 29 maja 2020, 17:55

Twój Wewnętrzny Głos

Nikt nie ma już wątpliwości, że mózg oddziaływuje na pracę...